sâmbătă, 28 septembrie 2013

AM UN BAIAT HARNIC!

Ajutoarele mele sau risipit...
dar spre bucuria mea mi-a ramas una.
Nu e nevoie de multe comentarii, pozele vor dovedi ce baiat harnic are mama acasa.
A fost o zi frumoasa de gradinita, impreuna cu copii si educatoarea noastra draga am iesit la o mica plimbare, admirÍnd natura.Ca de obicei partenera mea de joaca a fost si cea de plimbare...incet voi sopti numele ei ,
o cheama Alexandra.
Ei bine nu va voi povesti multe despre ea, deoarece in aceasta poveste este vorba despre mine, baiatul cel harnic al mamicutei.
Chiar daca sunt baiat sa stiti de la mine ca o ajut in toate pe mami, nu fug de nici o responsabilitate...mama intotdeauna vinerea e intr-o alergatura,face mincare, cumparaturi,spala...iar eu cind ajung acasa datoria mea e sa dau in casa cu aspiratoru si sa aranjez jucariile care mereu le las imprastiate.

...dragii mei aceasta a fost povestea de vineri!
Ne mai auzim...

...eu piticania lui mami

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu