duminică, 6 octombrie 2013

O ZI DE DUMINICA MAI BUNA PENTRU MINE



...DUPA O SAPTAMINA DE BOALA SI STAT LA PAT AZI NE SIMTIM MAI BINISOR....CA SA ALUNGAM BOALA NE-AM GINDIT AZI SA NE JUCAM UN PIC CU PLASTELINA.Una din creatiile mele este aceasta frunza care pluteste cu cele doua ciupercute...m-am gindit sa le trimit la tati ca sa-i spuna cit il iubesc si mie dor de el...si nu numai si de bunicuta mea 
caruia ii trimit un pupic dulce.





...ne bucuram de o noua joaca!

...modelam o frunza barcuta cu doua ciupercute rosii.Ele vor fi trimise pt. un 

nou concurs la Talente de nazdravani

...cu titlul Frunze aramii- modelaj: vom modela din plastelina o frunza,o vom

 transforma in barcuta,iar pasagerii vor fi doua ciupercute.


...gata lucrarea, am trecut la altele.


...pe urma ne-am gindit sa completam dizainul cu un trenulet care 

transporta masinutele modelate de mine...


...nu a fost indeajuns..asa ca am mai construit un pod,am pus oameni si brazi 

pentru a fi mai frumoasa admosfera.



...a fost o duminica distractiva si creativa.



...eu piticania lui mami

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu