duminică, 20 octombrie 2013

O ZI DE DUMINICA FRUMOASA

Zilele se micsoreaza,
Plantele se intristeaza.
Pleaca pasarile-n ränd,
Soarele e-acum mai bländ.
Stim cu totii ce inseamna:
Este soarele de toamna.
E toamnă iar. Mă uit pe geam şi un soare nu foarte prietenos îmi face cu mâna. Copacul din faţa casei, pare puţin speriat de ce i s-a intamplat: toate frunzele i s-au îngălbenit şi au început să-i cadă pe jos. În bătaia firavă a vântului pare că-şi tot învârte crengile în stânga şi-n dreapta şi încearcă să-şi adune din frunze. Două păsărele, care toată vara m-au trezit dis-de-dimineaţă cu ciripitul lor, se agită foarte tare. Se pregătesc de drum lung, îşi fag bagajele să plece prin străinătăţuri mai calde, în care să petreacă iarna. De ce oare se grăbesc atât de tare? Poate pentru că n-or să mai găsească hrană sau o să le fie frig.Asa imi povestea mami privind amindoi pe geam cu ingindurare. Dar mai bine mă îmbrac şi ies puţin la joacă cu dorinta de a merge in cautarea  materialelor pentru decorarea camerei ...
In parcul din apropiere  sunt multi copaci unde voi gasi tot felul de frunze, ghinde, castane pentr-un ami pune in aplicare proiectul.Eram fericit ca linga mine era surioara mea si mami care desigur mereu ma ajuta sa imi desfasor activitatile.
...Acum sunt fericit si privesc zi de zi pe geam creatiile minunate care dau culoare camerei mele.Vecinuta mea cea draga mereu e incintata de geamurile mele decorate.
Dimineata cind merg la gradinita si ma  intimpina-n portita laudele imi sunt adresate:
Bravo! ai minute inzestrate sa aduci in fiecare dimineata anotimpului culoare si veselie trecatorilor somnorosi ...

...eu piticania lui mami G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu