duminică, 16 martie 2014

Insămîntăm si mîine cultivăm

...azi la grădinită am învătat să plantăm floricele pt.mami.
Asa că ne-am gîndit să urmăm cursurile si acasă...nu puteti să vă închipuiti ce ajutor am avut, asi putea spune că, nu am avut de lucru cu un începător ci chiar cu un sef al agriculturii :D
 ...am primit multe instructiuni de la el, nimic din ce făceam eu nu era bun :( asa ca m-am lăsat condus de mîna lui micută si dibace.... 
...INSAMINTAM: metélőhagyma-ceapa de tuns
...am urmat pasii după instructiunile fiului si nu a plicului...
bob lînga bob
va iesi ceapa ,lînga ceapa ...hi hi hi
...acum ca sa crească, a fost nevoie de multa, dar foarte multa apă(dupa spusele micutului meu)
Si stiti de ce?
-Pentru-că azi semănăm ,mîine cultivăm!
...am rîs cu lacrimi la spusele lui, cred ca această conversatie interesantă a avut-o în grupul de la gradinită....desigur la ei totu creste rapid, peste noapte.
...ei acuma gata cu gluma...asta mi-a zis-o si micutu.
Finalul e că în geamu nostru avem flori frumoase:
un albătrel Georgel
si o...
rozalică Candyti


...
...ne întilnim mîine G.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu